Fillojnë të kuptohen efektet e Brexit-it në tregtinë e Mbretërisë së Bashkuar me pjesën tjetër të botës pas daljes nga BE-ja dhe pandemisë. Në fund, po rezulton se Kina ka përfituar mbi të gjitha: për herë të parë që kur ekzistojnë studimet statistikore të këtij lloji, sasia e mallrave nga Pekini që mbërrin në portet britanike tejkaloi ato që mbërrinin nga Gjermania, deri në këtë moment partneri kryesor tregtar i Londrës.
Ky pohim bazohet në një sondazh nga Zyra Kombëtare e Statistikave: në tremujorin e parë të këtij viti, mallrat e importuara nga Kina u rritën me 66% krahasuar me vëllimet e regjistruara në fillim të vitit 2018 dhe arritën një vlerë totale prej 16.9 miliardë paund. Gjatë së njëjtës periudhë, importet nga Gjermania ranë me 25%, në total 12.5 miliardë £.
Sondazhi statistikor ka treguar se si shkëmbimet midis Britanisë së Madhe dhe pjesës tjetër të Evropës janë shterur, pothuajse deri në ndërprerje, pas Brexit-it. Mbi të gjitha për shkak të pasigurisë së rregullave dhe procedurave burokratike.
Instituti kombëtar i statistikave zbuloi kështu që importet e mallrave gjermane filluan të bien që nga mesi i vitit 2019, në momentin e pasigurisë maksimale rreth rregullave të Brexit. Sektori i sallonit të makinave i lidhur me prodhuesit gjermanë të makinave u prek më shumë se të tjerët, në një kohë kur dërgesat e modeleve të reja u pezulluan, përsëri për shkak të disiplinës së re Brexit.
Që kur filluan këto lloj studimesh statistikore, duke filluar në 1997-ën, Gjermania ka qenë gjithmonë burimi më i madh i importeve të MB-së, përveç një periudhe gjashtë-mujore në fund të vitit 2000 dhe në fillim të vitit të ardhshëm, kur Shtetet e Bashkuara për pak kohë zunë vendin e parë.
Përkundër një rënieje prej 23.1% të tregtisë totale me vendet e BE-së gjatë periudhës së sondazhit, BE-ja mbetet ende partneri më i madh tregtar i Mbretërisë së Bashkuar.