pusulabetcasibomcasibomgrandpashabet girişgrandpashabet girişgrandpashabet girişgrandpashabettaraftarium24royalbetjustin tvmeritkingtaraftarium24justin tvgrandpashabet güncel girişjustin tvjustin tvtaraftarium24taraftarium24betparkbettiltcasibomcasinoroyalroyalbetmatbet girişgrandpashabet güncel girişenbetjojobetenbetenbetcasibompasacasinopusulabetjojobet canlıcasinomilyoncasinomilyon girişcasinomilyoncasinoroyal girişcasinoroyalholiganbet girişholiganbetholiganbet girişcasinomilyonwbahis girişholiganbetibizabet girişwbahiscratosroyalbet girişibizabetgrandpashabet girişcratosroyalbetmarsbahis girişmatbet girişcasinoroyalbettiltbettiltsekabet girişpusulabet girişcasinomilyoncasinoroyalbetsalvadorteosbet1winbetgitromabetgameofbetcratosroyalbetgrandpashabetimajbet girişimajbetgrandpashabetJojobetcasibompasacasinobetkanyoncasibomcasibom girişgrandpashabettipobetgates of olympusligobetdeneme bonusudeneme bonusudeneme bonusudeneme bonusuCasibomgrandpashabetcratosroyalbetibizabetcasinomilyoncasinoroyalholiganbethititbetteosbetwbahisbetgitromabetbetsalvadorjojobetCasibomikimislicratosroyalbetjojobetromabet
Tirana Today
  • Fillimi
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Bota
  • Showbizz
  • Sport
  • Kulturë
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Vox Pop
  • Media Marketing
  • Fillimi
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Bota
  • Showbizz
  • Sport
  • Kulturë
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Vox Pop
  • Media Marketing
Tirana Today
Home Stil Kuriozitete

Ushqimet që “vrasin” trurin

5 vjet ago
in Kuriozitete, Shqipëria

Truri ynë, apo aftësia e të mësuarit mund të jenë të rrezikuar nga disa ushqime. Shkencëtarët kanë ngritur alarmin se kjo është koha që shoqëria njerëzore të fillojë të mendojë me seriozitet për sëmundjet vdekjeprurëse si Alzheimer, kanceri dhe sëmundje të tjera të zemrës, para se të jetë tepër vonë.

Gjatë gjithë jetës sonë, në fakt kujdesi duhet të jetë maksimal, si në të 30-tat, të 40-tat dhe të 50-tat, zgjedhjet që bëjmë ne me ushqimin tonë të përditshëm mund të parandalojnë shumë nga këto sëmundje të tmerrshme.

Fruktoza, ushqimi që kryeson renditjen e ‘vrasësve’ të trurit

Në një studim të botuar në “Journal of Physiology”, studiuesit zbuluan se një dietë e pasur me fruktozë me kalimin e kohës mund të dëmtojë kujtesën tuaj dhe aftësinë e të mësuarit. Përtej dëmtimit të trurit tuaj, është e njohur në botën e studiuesve se shumë fruktozë mund të shkaktojë rezistencë ndaj insulinës në trup dhe me kalimin e kohës. Ndoshta mund të çojë në diabetin e tipit 2 dhe shtimin e yndyrës në trup. Nëse këto rreziqe nuk janë të mjaftueshme, lexoni akoma se një dietë me shumë fruktozë ndikon negativisht në nivelet e triglicerideve në gjak, gjithashtu edhe te kolesteroli i keq LDL, që shkakton pllaka në arteriet tuaja.

Mesatarisht një person sipas dietës moderne perëndimore të ushqimit të përpunuar konsumon një sasi të madhe të fruktozës pa menduar fare për përmbajtjen e saj te pijet me ëmbëlsues (zakonisht shurup fruktoze misri), lëngjet e portokallit, ushqimet e përpunuara, si ëmbëlsira, karamele, apo shtesat e saj te salcat e blera në dyqane, buka dhe drithërat, madje edhe ketchup-i. Madje, duhet të dini se edhe shumë pije sportive, megjithëse tregtohen si “të shëndetshme”, mund të kenë sasi të mëdha të shurupit të misrit ose fruktozës kristalore, si sheqer kryesor. Këto pije sportive mund të jenë po aq të këqija sa një pije me gaz për trupin dhe trurin tuaj. Mos u mashtroni nga marketingu i tyre që tregon fotografitë e atletëve profesionistë që e shijojnë një pije të tillë.

Gjithashtu, duhet të dini edhe se shurupi ‘agave’ (nektar agave), i cili tregtohet si sheqer diabetik  “i shëndetshëm”, është një nga format më të përqendruara të fruktozës së përpunuar. Të gjitha këto ushqime dhe pije të ngarkuara me fruktoza janë të lehta për t’u shmangur edhe nëse vendosni të hani me vetëdije … për shembull, të bëni salca për sallatë në shtëpi nga vaji juaj i preferuar i ullirit dhe uthull me erëza të shtuara ose të zgjidhni të pini çaj të ëmbëlsuar me mjaltë dhe limon në vend të pijeve të ëmbla ose lëngjeve të gatshme. Nëse përdorni shumë ketchup, përpiquni të zvogëloni sasinë, duke u përzier me mustardë ose salcë të nxehtë, të cilat në mënyrë tipike nuk përmbajnë sheqerna ‘HFCS’ në sasi të konsiderueshme.

Limoni, ndimësi i madh

Për t’ju ndihmuar, duhet të dini se limonat përmbajnë pothuajse zero fruktozë dhe vetëm 3-4 gramë sheqer, ndërsa një portokall përmban 6 gram fruktozë dhe 25 gramë sheqer në total. Kështu që mund të shtrydhni limon dhe ‘limë’ çdo ditë në ujë ose çaj për një pije të shëndetshme dhe me shije. Lëngu i freskët me limon kontrollon sheqerin në gjak dhe kjo është e vërtetuar tashmë!

Tags: trurinushqimetvrasin

TË LIDHURA

Aktualitet

U kapën me arsenal armësh në Tiranë, Gjykata lë në burg katër të arrestuarit

15:47 | 11/06/2026
Aktualitet

“Sheshi u përket qytetarëve”/ Kërkohet forum popullor me 200 përfaqësues

15:28 | 11/06/2026
Aktualitet

GJKKO dënon 13 persona për pjesëmarrje në organizatë terroriste, ja sa vite burg për drejtuesit

15:15 | 11/06/2026
Next Post

Shtëpia e Bardhë: 100 milionë amerikanë plotësisht të vaksinuar

Haland te Bayern? Raiola ''kërcënon'' Borussian e Dortmundit

Kosova regjistron pesë viktima dhe 187 raste me koronavirus







JU REKOMANDOJMË

Në pritje të ëmbël për herë të dytë, Dafina zbulon gjininë e bebit përmes Daskanit

20:27 | 10/06/2026

Zhdukja misterioze e Eglant Koçit, zbardhet dëshmia a përkrahësit të autorit: Shakaj më tha ….

13:38 | 10/06/2026

E rëndë në SHBA/ 28-vjeçarja vritet nga ish-bashkëshorti, ai më pas kryen vetëvrasje

08:52 | 05/06/2026

Detaje nga sherri në Tiranë, zbardhet dëshmia e efektivit: Më vendosi thikën në qafë! E kapa dhe…

14:57 | 05/06/2026




TË FUNDIT

Aktualitet

U kapën me arsenal armësh në Tiranë, Gjykata lë në burg katër të arrestuarit

by mirseda
15:47 | 11/06/2026
0

Gjykata e Tiranës ka lënë në burg Marsel Varka, Elsaed Maqinaj, Fabian Zako dhe Kristaq Biba. Këta...

27-vjetori i çlirimit të Prishtinës/ Veteranët marshojnë, kërkojnë lirimin e ish-krerëve të UÇK-së

15:33 | 11/06/2026

“Sheshi u përket qytetarëve”/ Kërkohet forum popullor me 200 përfaqësues

15:28 | 11/06/2026

GJKKO dënon 13 persona për pjesëmarrje në organizatë terroriste, ja sa vite burg për drejtuesit

15:15 | 11/06/2026

SHBA konfirmon sulmin ndaj anijes së tretë në Gjirin e Omanit

15:04 | 11/06/2026
Tirana Today


© 2026 TiranaToday Dev By: Techzero1.com


© TIrana Today. All rights reserved.
Kontakt
EMAIL : [email protected]
Cel: +355694040005

Follow Us

Tirana Today

© TIrana Today. All rights reserved.
EMAIL : [email protected]
Cel: +355694040005
© 2026 TiranaToday Dev By: techzero1.com

Follow Us

  • Fillimi
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Bota
  • Showbizz
  • Sport
  • Kulturë
  • Kuriozitete
  • Teknologji
  • Vox Pop
  • Media Marketing

© 2026 TiranaToday Dev by : Techzero1.com