Ish-ministri i Drejtësisë, Ylli Manjani sqaron nga ana juridike se shpërndarja e Parlamentit ndodh kur ky i fundit humb funksionin e tij për të marrë vendime, ndërsa shton se nuk është njësoj si anulimi i ditës së zgjedhjeve.
Përmes një statusi në “Facebook”, Manjani shkruan se ligjërisht Meta nuk mund ta bëjë këtë gjë me nismën e tij. Sipas tij, kjo logjikë, do ishte njësoj idiote si kërkesa për shkarkimin e presidentit.
“Në asnjë rast ulja e numrit të deputetëve në mes mandati, por jo e shumicës së domosdoshme për të marrë vendime, çon në shpërndarje të Parlamentit. Pra e thënë më thjesht, vërtetë parlamenti nuk i ka 140 deputetë, por ka mjaftueshëm numra për të siguruar seanca parlamentare dhe për të marrë vendime.
Ka një boshllëk kjo logjike, sepse ç’kuptim ka numri total 140, por Kushtetuta nuk e sheh si rast për ta shpërndarë parlamentin. Shpërndarja e parlamentit ndodh kur ky i fundit humb funksionin e tij për të marrë vendime”, shkruan Manjani.
Reagimi i Manjanit
Nuk mendoj se do gjendej një arsyetim i plotë e shterues kushtetues e ligjor, që të mbështesë idenë e shpërndarjes së Parlamentit ekzistues nga Presidenti i Republikës.
Kushtetuta i ka të përcaktuara rastet se kur e në ç’rrethana ndodh shpërndarja e parlamentit.
Në asnjë rast ulja e numrit të deputetëve në mes mandati, por jo e shumicës së domosdoshme për të marrë vendime, çon në shpërndarje të Parlamentit.
Pra e thënë më thjesht, vërtetë parlamenti nuk i ka 140 deputetë, por ka mjaftueshëm numra për të siguruar seanca parlamentare dhe për të marrë vendime.
Ka një boshllëk kjo logjike, sepse ç’kuptim ka numri total 140, por Kushtetuta nuk e sheh si rast për ta shpërndarë parlamentin.
Shpërndarja e parlamentit ndodh kur ky i fundit humb funksionin e tij për të marrë vendime.
Ky është arsyetimi kushtetues në mënyrë të përmbledhur.
Pra çështja e shpërndarjes së Parlamentit nuk është njësoj si anulimi i ditës së zgjedhjeve. JO!
Pa asnjë dyshim, politikisht ky parlament nuk duhet të rrijë asnjë sekondë më, sepse nuk është më pluralist dhe nuk përfaqëson popullin shqiptar.
Pa asnjë dyshim, nuk ka asnjë moral që ta justifikojë ekzistencën e kësaj poshtërsie që vjen në fakt nga kalbja e sistemit politik bë vend.
Pa asnjë dyshim, që shkrirja e tij dhe ndërtimi i një parlamenti të ri e përfaqësues është e domosdoshme dhe detyra numër 1.
Por, ligjërisht Presidenti nuk mund ta bëjë këtë gjë me nismën e tij.
Kjo logjike, do ishte njësoj idiote si shkarkimi i Presidentit…