Një i moshuar rrezikon të humbasë shtëpinë e tij, pasi gabimisht transferoi 71.400 dollarë tek personi i gabuar në vend të kompanisë.
Gordon Layton, një stërgjysh 88-vjeçar nga Bundaberg, Queensland, i dërgoi paratë nga llogaria e tij bankare ING në një llogari ANZ më 14 qershor.
Ai nuk e kishte kuptuar se kishte ruajtur llogarinë ANZ me emrin e gabuar, dhe gabimisht i kishte dërguar paratë një personi tjetër, i cili dyshohet se ka refuzuar t’i kthejë ato.
Ai dhe vajza e tij Jacqui Morrison-White e kuptuan gabimin brenda tre orësh, por tashmë ishte vonë. Paratë u nxorën nga marrësi në të njëjtën ditë me të dy bankat, duke i thënë zotit Layton se nuk mund të bënin asgjë. Personi që dyshohet se ka vjedhur paratë, është akuzuar dhe do të përballet me gjykatën.
Për t’i bërë gjërat më keq, kompania që zhvendosi shtëpinë e Layton, tani po kërcënon të ndërmarrë veprime ligjore për të marrë paratë që u detyrohen-diçka që 88-vjeçari thotë se ata kanë çdo të drejtë.
Si rezultat i humbjes së papritur të parave, Layton nuk ka qenë në gjendje të rregullojë shtëpinë e tij, e cila aktualisht nuk ka ujë të rrjedhshëm.
“Këto janë paratë e një pensionisti 88-vjeçar, që do të thotë se nëse nuk i marrim përsëri, babai im duhet të shesë shtëpinë e tij që të jetë në gjendje të paguajë borxhin”, tha zonja Morrison-White.
“Kjo është bërë e qartë se ANZ u përpoq t’i kthente paratë, por fondet tashmë ishin zhvendosur atë ditë, dhe ata duhej të kërkonin lejen e marrësit, për të marrë paratë mbrapa. Sigurisht, ai tha jo”.
Morrison tha se ishte e zhgënjyer, që bankat nuk ishin në gjendje ta ndihmonin. Për Z. Layton, ai thotë se thjesht dëshiron që mijëra dollarë të shkojnë në duart e duhura.
“Unë nuk dua që paratë të vijnë tek unë”, tha ai. “Unë dua që paratë të vijnë tek njerëzit që transferuan shtëpinë, e transferuan atë këtu dhe i vendosën në blloqe të larta për mua, sepse atyre i takon”.
Një zëdhënës i ANZ tha se banka ka punuar me policinë, për incidentin.
“ANZ nuk komenton publikisht për ndonjë detaj të veçantë të klientit, megjithatë ne jemi të vetëdijshëm për këtë çështje dhe kemi punuar me klientët tanë dhe zbatimin e ligjit në baza të rregullta për të provuar dhe rimarrë fondet për Z. Layton, dhe për të ndihmuar policinë në hetimet e tyre”, thanë ata.
“Kur një bankë njofton ANZ për një pagesë të gabuar, ne gjurmojmë fondet dhe përpiqemi t’i rimarrim ato nga marrësi i padëshiruar”.
“Meqenëse kjo është tani një çështje policie, ne nuk do të bëjmë asnjë koment të mëtejshëm”.
Një zëdhënës i ING tha: “Fatkeqësisht Layton i pagoi paratë personit të gabuar, që ka një llogari në ANZ.
“Kur u njoftuam për gabimin e Layton, ne i dërguam një kërkesë për tërheqje ANZ, por ata nuk ishin në gjendje t’i kthejnë fondet në llogarinë ING të zotit Layton”.
Burimi i lajmit: Dailymail. Përshtatur nga Tirana Today