Ministrja e Arsimit, Besa Shahini, ka zhvilluar një takim me përfaqësuesit e Parlamentit të Nxënësve, në lidhje me provimin e maturës të Gjuhë-Letërsisë. Teksa ka zbuluar detaje nga takimi në fjalë, ajo ka nënvizuar se mbi 10 mijë maturantë kanë gjetur kuptimin e fjalës “dlirnja” apo “Turin”.
Një pyetje në testin e Letërsisë është kthyer meme, ku prej ditësh në rrjet komentohet: “Ç’a veprimi bëre, se vdiqëm për përgjigjen o Turi?”.
Sipas ministres, fakti që mbi 10 mijë maturantë kanë gjetur përgjigjet e sakta të këtyre pyetjeve, do të thotë se këto pyetje nuk kanë qenë me probleme.
Po kështu ministrja ka siguruar nxënësit se QSHA do të bëjë rishpërndarjen e pikëve, nëse rezulton se testi ka patur vështirësi më të madhe se sa njohuritë e tyre.
Statusi
Sapo mbyllëm takimin me përfaqësuesit e Parlamentit të Nxënësve mbi temën e nxehtë të provimit të Gjuhës shqipe dhe letërsisë. Ata më përcollën në detaje gjithë shqetësimet e maturantëve për provimin e maturës, por gjithashtu më shprehen keqardhjen e tyre për ato pjesë të degraduara të protestës para ministrisë, që nuk përfaqësonin nxënësit tanë.
Përfaqësuesit i informova për rezultatet paraprake të pyetjeve tashmë të shumë-përfolura si ajo me “Turin” apo mbi kuptimin e fjalës “dlirnja” të Poradecit, që tregonin se mbi 10 mijë maturantë kishin gjetur përgjigjen e saktë tek secila. Kjo do të thotë qartë se këto pyetje nuk kanë qenë me probleme, pasi siç na informon edhe QSHA, të tilla konsiderohen pyetjet me nën 10% përgjigje të sakta.
Njëkohësisht, i sigurova edhe një herë përfaqësuesit e Parlamentit të Nxënësve që me analizën përfundimtare të rezultateve, QSHA do të bëjë rishpërndarjen e pikëve nëse rezulton se testi ka patur vështirësi më të madhe se sa njohuritë e nxënësve.
Gjithsesi, pjesa më e vlefshme e bisedës tonë ishte kërkesa nga Parlamenti i Nxënësve që mësuesit të përqendrohen akoma më shumë në aftësimin e tyre për njohuri aplikative. Në këtë kuadër, unë u premtova se edhe QSHA do të punojë më fort në përgatitjen e nxënësve për provimet e maturës së vitit të ardhshëm duke botuar më shumë burime përgatitore.