Platforma sociale, “Facebook” ka bërë një thirrje për partitë politike, duke u kërkuar atyre të jenë transparente për mënyrën se si do të financojnë reklamat gjatë periudhës së zgjedhjeve.
Në deklaratë thuhet se duke filluar nga e enjtja “të gjitha reklamat elektorale dhe politike në Shqipëri duhet të vijnë nga reklamues të autorizuar dhe të përfshijnë pohime” Të paguara nga “. Ndërkohë që edhe financuesit duhet të jenë të autorizuar në vend, shkruan AP.
Që nga qershori i vitit 2019, “Facebook” ka vënë në dispozicion globalisht mjetet e tij të transparencës së reklamave, të cilat u mundësojnë reklamuesve që të bëhen të autorizuar për të shfaqur reklama politike duke vendosur pohime “Paid for by” .
Shqipëria do të zhvillojë në 25 prill zgjedhjet parlamentare, dhe duket se motorrët e fushatës tashmë janë ndezur.
Për shkak të pandemisë së koronavirusit, fushata elektorale ka shumë të ngjarë të zhvillohet një pjesë e madhe e saj në mediat sociale, përfshirë edhe Facebook.