Shqiptarët janë një ndër komunitetet që zgjedhin Francën për të hyrë në Britaninë e Madhe. Të shumta kanë qenë rastet, kur ata kanë rënë në pranga të policisë, dhe janë përballur me depërtim. Në Francë zona e Ressons-sur-Matz përdoret veçanërisht si vendi i pritjes së klandestinëve.
Pjesa tjetër e autostradës A1, veçanërisht ajo e Ressons-sur-Matz, janë bërë fortesa në rrjetet e kalimit të paligjshëm të emigrantëve në Britani. Kjo dëshmohet nga dënimi në burg të premten në mbrëmje në Gjykatën Penale të Compiègne të tre kontrabandistëve të arrestuar më 9 nëntor. Ky gjykim ka nxjerrë në dritë mënyrën e funksionimit të kontrabandistëve, të cilët kanë bërë që autostrada të fusë mijëra emigrantë të paligjshëm në Britani, edhe pse numri i policisë është i lartë në veri, shkruan media franceze.
A kemi nevojë për më shumë kontrolle të policisë dhe xhandarmërisë në A1?
“Ata janë duke kontrolluar vendit, zona tampon në Calais (Pas-de-Calais), ku në xhunglën e saj kishte të strehuar deri në 6.000 kandidatë për mërgim”, thotë prokurori i Republikës së Compiegne, Virginie Girard. Patrullat janë përforcuar dhe kontrabandistët organizohen ndryshe. Qelizat e vogla janë të detyruara t’i dërgojnë më tej ata që i mbajnë . Fushat e shërbimit të autostradës E 40 në Belgjikë ishin të plota, por kontrollet intensifikuan dhe kontrabandistët tani zbresin në Oise.
Policia dhe xhandarmëria përdoren si “taksi blu”
Kontrabandistët janë kryesisht shqiptarë ose vietnamezë, ata duan të shkojnë në Angli. Zonat e autostradës pastaj e bëjnë të lehtë gjetjen e kamionëve të mallrave për t’u fshehur emigrantët në mes të natës kur ka më pak mbikëqyrje.
DR
Grupet klandestine janë të pajisura me telefona celularë dhe plane. Ata ndjekin pozicionin e kamionit me GPS. Nëse ata vërejnë se situata shkon keq, që ata kanë frikë për shëndetin e tyre ose shkojnë në drejtimin e gabuar, atëherë dorëzon në polici, “taksia blu” siç thonë ata, për t’u dorëzuar.
Më shumë se 5,000 € për një udhëtim
“A1 është autostrada më e madhe në Evropën veriore, si për trafikun e mallrave dhe të pasagjerëve. Zona e Ressons-sur-Matz është shpesh teatri i këtyre, “tha prokurori. Një aktivitet shumë fitimprurës për kontrabandistët. Me të vërtetë kërkohet 4 000 paund, ose pak më shumë se 5 000 euro, për një udhëtim klandestine. “Është trafiku me fitimprurës që shfrytëzon mjerimin njerëzor”, shton Virginie Girard. Është trafiku i tretë më fitimprurës pas drogës dhe parave të falsifikuara”.(Tirana Today)