Vëmendja e botës do të kthehet në Rusi verën e ardhshme për të ndjekur kampionati Botëror. Tifozët do të tregojnë krenarinë e tyre kombëtare duke blerë një fanellë zyrtare të ekipit dhe ta mbështesin atë në stadium. Soccer365 zbulon markat që do të sigurojnë fanellat zyrtare për 32 ekipe që konkurrojnë në Kupën e Botës 2018.
Adidas sponsorizon më shumë skuadra në turne. Me 12 ekipe dhe ndoshta më të mirat e mundshme, Gjermania, Argjentina dhe Spanja, të cilat janë pretendentët për ta fituar këtë kompeticion. Formacioni i Adidas plotësohet me Belgjikën, Kolumbinë, Egjiptin, Iranin, Japoninë, Meksikën, Marokun, Rusinë dhe Suedinë.
Nëntë nga këto 12 ekipe janë sponsorizuar nga adidas edhe në Kupën e Botës 2014, në Brazil. Ata sponsorizuan 12 skuadra në vitin 2010 dhe çuditërisht vetëm 6 skuadra në Kupën e Botës 2006. Për shumë tifozë Adidas është sinonim i Kupës së Botës pasi ka qenë një sponsor i madh i Kupës së Botës që nga viti 1970 duke ofruar topin zyrtar të ndeshjeve, uniforma për zyrtarët e turneut dhe vullnetarëve, si dhe shitjen e veshje zyrtare në vende të ndryshme.
Nike është në vendin e dytë me 10 ekipe të sponsorizuar. Me të do të jetë i veshur i preferuari shumëvjeçarë Brazili dhe pretendentët si Franca, Portugali, dhe Angli bashku me Australinë, Kroacia, Nigeria, Polonia, Arabia Saudite, Korea e Jugut. Nike pësoi humbje të mëdha pasi disa nga ekipet që sponsorizohen nga ata nuk janë kualifikuar për në Kupën e Botës, si Shtetet e Bashkuara, Kili, dhe Holandë. Nike sponsorizoi 10 ekipe në dy Kupat e Botës dhe 8 Ekipet në Kupën e Botës 2006.
Puma është sponsori më i zhgënjyer që do të marrë rrugën drejt Rusisë, pasi ata mbështeten zakonisht tek Italia, që siguronte shitjen më të madhe të fanellave. Puma sponsorizon edhe ekipe të tjera nga Afrika të cilat nuk do të jenë në Rusi verën e ardhshme. Kjo bën që ata të mbetën vetëm me dy ekipe Uruguaj dhe Zvicra. Puma ka bërë mirë ndër vitë në Kupën e Botës me 12, 7 dhe 8 ekipe të sponsorizuara në vitin 2006, 2010 dhe 2014, respektivisht.
New Balance dhe Umbro gjithashtu sponsorizojnë 2 skuadra. New Balance do të nxjerrë në pah Kosta Rika së bashku me pjesëmarrësit e parë të Panamasë. Ndërkohë që Double Diamond i Umbros do të shfaqet në fanellat e Perusë dhe të Serbisë. Kjo do të jetë paraqitja e parë për Umbrën që nga Kampionati Botëror i vitit 2002.
Errea – Islanda, Hummel – Danimarkë, Romai – Senegal, dhe Uhlsport – Tunizi çdo sponsori një ekip. Mund të ketë një tronditje para frikës së hapjes me thashetheme që qarkullojnë se Senegali është i pakënaqur me Romai. The Lions of Teranga do të ishin një kapje e mirë për cilëndo prej markave kryesore. TIRANA TODAY