Pas kritikave të shumta për rolin e tyre në përhapjen e lajmeve të rreme që ndikuan në zgjedhjet presidenciale të vitit 2016, gjigantët e mediave sociale kanë filluar të pranojnë atë që ka ndodhur. Në tetor, përfaqësuesit e Google, Facebook dhe Twitter dolën para Kongresit dhe premtuan të marrin masa ndaj problemit. Kompanitë madje kanë filluar të marrin masa që tani.
Ky zhvillim është i mirëpritur. Është e domosdoshme që mediat sociale të lobojnë kundër lajmit të rremë, si për sa i përket zgjedhjeve ashtu edhe për çështjet kritike shkencore, si vaksinat dhe ndryshimet klimatike. Por është gjithashtu e rëndësishme të dini se me strategjitë e gabuara, lufta kundër lajmeve të rreme mund të jetë joefektive. Përpjekjet për të luftuar keqinformimin duhet të bëhen edhe nga hulumtimet shkencore mbi efikasitetin e qasjeve të ndryshme. Për fat të mirë, hulumtimi psikologjik mbi dezinformimin shkon prapa në dekada. Zgjidhja qëndron në çiftëzimin e psikologjisë me teknologjinë.
Teknologjia po përpiqet ta zhbëjë dëmin. Nuk ka dyshim se mediat sociale kanë luajtur një rol të madh në përforcimin e ndikimit të keqinformimit gjatë dekadës së fundit. Është mahnitëse se si një e pesta e diskutimit në internet rreth zgjedhjeve të vitit 2016 nga SHBA filloi nga bota e automatizuar e mediave sociale.
Ka shumë çështje që mbeten të pazgjidhura në ato zgjedhje. Për të qenë të sigurt, gjigantët e mediave sociale po përpiqen ta godasin lajmin e rremë, duke zhvilluar mjete dhe algoritme për të kundërshtuar ndikimin gërryes të keqinformimit. Google tani përfshiu kontrollin e fakteve në rezultatet e kërkimit. Facebook ka filluar të lidhë etiketimet me burimet e rreme të lajmeve si dhe thotë se mund të zvogëlojë përhapjen e një historie të pavërtetë me mundësi 80 përqind.
Megjithatë, përpjekjet për të luftuar keqinformimin mund të jenë joefektive, ose më keq, madje edhe kundërproduktive. Hulumtimet e reja tregojnë një tjetër efekt delikat, por të rrezikshëm të kontrollit të fakteve. Ndërkohë që etiketat e lajmeve të rreme po bëhen të zakonshme në mediat sociale si Facebook dhe Google, edhe lajmet e rreme mund të etiketohen si të tilla. Megjithatë mbetet për të parë se si do të procedohet më tej me këtë situatë. (TIRANA TODAY)