Mediat tradicionale po sfidohen çdo ditë dhe me tepër nga media online. Dy dekadat e fundit reklamuesit janë zhvendosur gradualisht nga media mediat tradicionale drejt botës online
Shpikja e telefonave inteligjentë vetëm sa e ka përshpejtuar këtë proces. Telefonat kanë ndryshuar fundamentalisht mënyrën sesi njerëzit konsumojnë përmbajtje. Por gjithë pasuria e shpenzuar në reklamim online ndahet mes një numri të vogël kompanish. Në fakt janë dy të tilla që zënë 60% të reklamimit online dhe të ardhurave gjeneruar nga kjo industri.Sipas kompanisë kërkimore WARC, liderët e tregut në kërkim dhe media sociale fusin në xhep 1 në çdo 4 dollarë të shpenzuar në reklamim në mbarë botën gjatë gjithë vitit, shkruan PCWorld Albanian.
Bëhet fjalë për Google dhe Facebook dhe dominojnë jo vetëm reklamimin online por çfarëdolloj reklamimi.