Emigrantët shqiptarë por jo vetëm, shpesh përdorin si vend transit Francën për të gjetur mundësi dhe për të kaluar në Britani. Por, sipas autoriteteve atje situata është e vështirë edhe pas shkatërrimit të kampeve në Calais, një vit më parë. Sipas tyre emigrantët nga Shqipëria po përdorin strategji të reja për të hyrë në Britani nëpërmjet Francës, shkruan boursorama.com.
INTERVISTA
Shkatërrimi i “xhunglës” së Calais në tetor 2016 shkaktoi një shpërndajnë të emigrantëve në territor, të cilët u fshihnin aty për të gjetur ndonjë mundësi dhe për tu arratisur për në Britani.
“Ata u larguan me forcë nga aty, por nuk ishte pabashkuar strategjia e re e tyre që po përdorin për të shkuar në Angli”, shprehet Julien Gentile, shefi i zyrës franceze për largimin e emigracionit të parregullt dhe punësimin e të huajve.
Pyetje: Cilat ishin pasojat e çmontimit të “xhungle” një vit më parë?
“Çmontimin e kampeve, ku jetonin 7.000 deri në 10.000 njerëz, ka destabilizuar shumë rrjetet e emigracionit të paligjshëm, të cilët më pas u përqendrua në zonat e parkimit dhe parqet e makinave pranë portit. Sot, në ditë bëhen më shumë 80 identifikime të rasteve të emigrantëve në ditë që tentojnë të hyjnë ilegalisht në port për të shkuar në Angli. Por më parë numri i të arrestuarve shkonte në 500 persona në ditë, në kulmin e emigracionit.
Edhe pse emigrantët nuk janë grupuar masivisht në Veri, Franca është ende një vend transit dhe rrjedhat mbeten në një nivel të qëndrueshëm. Janë trafikantët që përcaktojnë flukset migratore dhe tërheqin emigrantë dhe i i ndihmojnë ata për të arritur në Britani.
Që nga çmontimi i kampeve, rrjetet e trafikantëve janë përhapur në të gjithë territorin. Nëpër rrugët klandestine për në Britani, shpesh shqiptarët dhe irakianët, kanë ndjekur strategji të reja”.
Pyetje: Cilat janë mënyrat e reja të operimit për kontrabandistët?
“Emigrantët kryesisht duan të shkojnë në Britaninë e Madhe duke u fshehur në kamionë, por tani menaxhimi i emigrantëve mund të veprojë në disa qindra kilometra nga Calais. Përveç pasazheve nëpërmjet Calais, ne vërejmë tani një shtyrje të nisjeve në Mbretërinë e Bashkuar nga Brittany, Normandia, ose edhe nga Spanja. Kishim kanale që shkonin në Calais ose në Paris për të marrë me anije nga porti i Bilbaos.
Në përgjithësi, liderët e këtyre industrive, me baza në Mbretërinë e Bashkuar, një ndonjë zyrtar të kontrollit në veri, koordinohen me një grup shoferët të cilët mund të marrim emigrantët. Këta shoferë lëvizin natën midis departamenteve të Veriut, Perëndimit dhe më pas në Francë ku i fusin emigrantët në kamionë.
Ne gjithashtu gjejmë se kanalet ofrojnë kalime nga Deti i Veriut në anije të lehta, nganjëherë varkat me vela. Emigrantët shpesh janë shpëtuar pas përmbytjes së varkës, por të dhënat janë mjaft shqetësuese”.
Pyetje: A është tregu ende i lulëzuar?
“Ky treg është shumë fitimprurës pasi një personi i kërkohet 500 dhe 1,000 euro ose mund të shkojë deri në 5000 euro në rast të bashkëpunim të shoferin i cili do t’i dërgojë tek kamionët.
Një sektor, i cili arrin të kalojë 6 deri në 15 emigrantë çdo natë, shumë shpejt realizon një qarkullim shumë të madh. Ndonjëherë deri në 15,000 euro për mbrëmje. Hetimet duhet të përfundojnë shpejt sepse trafikantët shpesh kthehen pas disa muajsh në vendin e tyre.
Që nga janari, Ocriest ka çmontuar 39 kanale të transportit të emigrantëve në Britani, një rritje prej 10% gjatë të njëjtës periudhë të vitit të kaluar. Më shumë se 150 njerëz janë depërtuar dhe janë dërguar në burg deri në 10 vjet për qëndrim të paligjshëm me banda të organizuara “. Intervistuar nga Pauline TALAGRAND
TIRANA TODAY