Drejtori i Urgjencës Kombëtare Skënder Brataj është fyer nga një pacient që 127-n ku telefonojnë shumë prej qytetarëve që vënë re simpoma të Covid-19, e quajti call-center. Moderatorja Eni Vasili po lexonte mesazhin e pacientit, për të cilin tha se është një personazh i njohur por nuk ia zbuloi emrin.
Pacienti, tregonte se pasi ishte kthyer nga Italia babai i tij ishte përkeqësuar dhe se nesër do të niset në Turqi.
Pjesë nga biseda
Eni Vasili: Nuk punon call center-i thotë…është person me emër dhe mbiemër por ngaqë është i njohur, nuk poi a zbuloj.
Skënder Brataj: Që nga fjala call center që përdor ai, kot që flasim, pse çfarë jemi ne, aty të përgjigjet një profesionist që ka bërë mbi 160 miëj këshillime, ç’është kjo, ne nuk jemi kompani telefonike.
Eni Vasili: Call center, në kuptimin që…
Skënder Brataj: Po jo çfarë kuptimi, ne s’jemi 19-a a çfarë janë ato…
Eni Vasili: Të thashë është person i njohur…do niset për Turqi më thotë tani…
Skënder Brataj: Le të niset…