Problemi për naftëtarët e Ballshit duket se ka hyrë në një proces shumë të vështirë. Pronarët amerikanë kanë shitur interesat e tyre në rafinerinë e Ballshit, ndërsa nuk iu vjen mirë për fatin se kjo rafineri ka hasur probleme të shumta. Ata njoftojnë se procesi i shitjes ka përfunduar, ndërsa si nisje e proceduarave ka qenë muaji qershor-shkruan Tirana Today.
Gjatë ditës së djeshme, punëtorët e rafinerisë së naftës së Ballshit, kanë protestuar përpara ministrisë së linjës, me arsyetimin se nuk janë paguar për punën e tyre gjatë muajit nëntor.Gjatë marshit proteste të punëtorëve, kërkesa ishte e qartë, pasi ata do të vijojnë të qëndrojnë derisa mundi dhe paratë e tyre të hidhen në bankë-shkruan Tirana Today.
Kjo është një panoramë aspak e mirë, ndërsa shitja e interesave të drejtuesve amerikanë tregon gjendjen e vështirë të punëtorëve dhe shfrytëzimi i tyre teksa punojnë në rafinerinë e naftës.
Sargeant dhe Abu Naba’a, pronarët e GOMG Holdings Ltd, njoftojnë për afatin përfundimtar të shitjes së interesave të tyre të pakicës në rafinerinë (IRTC) në Ballsh , një proces i cili ka nisur në qershor të këtij viti.Në pronësi të mëparshme, rafineria ka falimentuar dhe Sargeant dhe Abu Naba’a ishin aktive në marrjen e rafinerisë së Ballshit dhe 1200 punonjësit e saj shqiptarë u kthyen në punë në nëntor 2016.
Në maj të 2017, me bashkëpunimin e Ministrisë së Energjisë dhe Industrisë dhe Bankers Petroleum, Sargeant dhe Ebu Naba’a rafineria punoi me kapacitet të plotë dhe praktikisht të gjitha vajrat e papërpunuara të prodhuara në Shqipëri, përpunoheshin në rafinerinë e vajrave në Ballsh të Fierit.
Që nga ajo kohë, dhe me nënshkrimin për të shitur interesat e tyre, Sargeant dhe Abu Naba’a nuk kanë qenë të përfshirë në drejtimin ose bordit të IRTC, ndërsa kontrolli është bërë në gjuhën shqipe nga partnerët shqiptarë. Pas blerjes, kontrolli bëhet nga rafineria e Ballshit.
Sargeant dhe Abu Naba’a ndjehen shumë keq kur dëgjojnë një lajm të tillë në Ballsh . Megjithatë, Sargeant dhe Abu Naba’a mbeten optimistë për potencialin e industrisë së hidrokarbureve në Shqipëri dhe do të vazhdojnë të kërkojnë mundësi në vend për të sjellë përvojën e tyre të konsiderueshme dhe t’i shërbejnë Shqipërisë.
Harry Sargeant III është Drejtuesi ekzekutiv i një kompanie energjetike dhe të anijeve globale me seli në Florida, SHBA.
Një ish oficer dhe pilot luftarak në Korpusin Detar të Shteteve të Bashkuara, Sargeant drejton një ndërmarrje private globale e përbërë nga kompanitë e aviacionit, rafineritë e naftës, operacionet e tregtimit të naftës, zhvillimin e lëndëve djegëse alternative dhe transportin e naftës dhe asfaltit.
Pas largimit nga detyra aktive të Korporatës Detare të SHBA-së në vitin 1987 me rangun e Major, Sargeant u bashkua me Delta Air Lines si një pilot dhe më pas e largua nga Delta për të udhëhequr një kompani të vogël të transportit që deri në vitin 2008, ai kishte ndërtuar në një operacion global.
Sargeant gjithashtu themeloi IOTC, një kompani që furnizonte me guxim karburantin e aviacionit në ushtrinë amerikane në Irak përmes vendit të Jordanisë, pasi kontraktorët e tjerë nuk kanë qenë në gjendje ta arrijnë këtë mision.
Sargeant ndërmori me sukses këtë ndërmarrje biznesi të vështirë dhe komplekse – dhe të gjithë në SHBA pajtohen që kompania e tij ka bërë një punë të shkëlqyeshme në furnizimin e ushtrisë amerikane, pavarësisht nga karvanet e kamionëve të karburantit të zotit Sargeant që vijnë nën sulm të vazhdueshëm nga forcat armiqësore.
Sargeant është një lider i respektuar amerikan i biznesit, i cili gjithashtu ka shërbyer në politikë si një zyrtar i partisë republikane në shtetin e tij të Floridës dhe është mbajtur është nderim i lartë nga shumë vetë në qeverinë e SHBA, duke përfshirë shumë zyrtarë republikanë në Kongres dhe Presidenciale Shtëpinë e Bardhë dhe Kabinetin qeveritar dhe udhëheqësit e biznesit në SHBA dhe në mbarë botën. PERSHTATI TIRANA TODAY.