Hannover, Gjermani (dpa) – Sipas dokumenteve të gjykatës, ish-shefi i Volkswagen Martin Winterkorn dhe tre ish-drejtues të tjerë kanë rënë dakord të paguajnë 288 milion euro (351 milion dollarë) për dëmet që rezultojnë nga skandali i emetimeve të kompanisë Dieselgate.
Ish-kryetari i bordit do të paguajë personalisht 11.2 milion euro.
Rupert Stadler, ish shefi i Audit dhe anëtar i bordit të drejtorëve të grupit VW, do të paguajë 4.1 milion euro. Ai dhe Winterkorn akuzohen për shkelje të detyrës së tyre të kujdesit sipas Aktit të Shoqërisë së Përbashkët Ish-anëtari i bordit të Porsche Wolfgang Hatz gjithashtu kontribuon me 1.5 milion euro dhe ish-menaxheri i Audi Stefan Knirsch me 1 milion euro.
Ka edhe pagesa shtesë të sigurimeve që tejkalojnë shumë shumat private. Volkswagen thotë se këto pagesa arrijnë një total prej 270 milion eurosh. Përveç avokatëve të ish-menaxherëve, më shumë se 30 sigurues ishin të përfshirë në negociata.
Të dy pagesat personale dhe mbulimi i sigurimeve arrijnë “deri tani shuma më e lartë e vendosur ndonjëherë në tryezë nga një konsorcium i tillë në Gjermani”, sipas qarqeve të negociuesve. Vendimi në parim për ta bërë Winterkorn dhe disa prej kolegëve të tij përgjegjës financiarisht pasi “Dieselgate” ishte marrë tashmë në fund të marsit, detajet e së cilës vetëm tani janë bërë publike.
Pagesat e rëna dakord mund të përfundojnë përkohësisht procesin e gjatë të pajtimit me përgjegjësitë individuale për skandalin e shkarkimeve. Takimi i përgjithshëm i kompanisë i planifikuar për në 22 korrik ende nuk ka miratuar rezolutat. Sidoqoftë, çështjet e mëtejshme duhet të sqarohen para vetë gjykatave në procedurat në vazhdim ose në pritje.
Pas zbulimit të manipulimeve me oksid nitrik në motorët me naftë në Shtetet e Bashkuara në 2015-ën, ka pasur procedura ligjore në të gjithë botën. Drejtësia penale dhe agjencitë e mbrojtjes së konsumatorit kanë hetuar gjithashtu origjinën e skandalit, i cili zhyti industrinë e automobilave në një krizë besimi dhe që deri më tani i ka kushtuar Grupit VW mbi 30 miliardë euro.
Volkswagen ka pranuar fajin e vet në parim në Departamentin e Drejtësisë të SH.B.A.-së për mashtrimin e klientëve dhe autoriteteve. Sidoqoftë, bordi mbikëqyrës gjithashtu udhëzoi firmën ligjore Gleiss Lutz të hetojë proceset e brendshme në prag të incidentit me naftë. Ky auditim zgjati më shumë se pesë vjet.
Winterkorn pohoi se ai kishte vepruar gjithmonë në mënyrë korrekte me sa kishte njohuri para se akuzat të bëheshin të njohura. Ai kishte “bërë gjithçka të nevojshme dhe nuk kishte lënë asgjë që do të çonte në shmangien ose minimizimin e dëmit të shkaktuar”./Tirana Today