Morrisons dhe Asda po ulin çmimet, teksa supermarketet përballen me një betejë të ashpër për klientët me koston në rritje të jetesës që godet financat e familjeve. Të dy supermarketet kanë humbur klientët nga zbritjet si Aldi dhe Lidl, ndërsa presionet e çmimeve rriten.
Morrisons tha se do të ofronte një ulje mesatare prej 13% të çmimit për më shumë se 500 mallra, duke përfshirë vezët, mishin e viçit dhe orizin. Ndërkohë, Asda njoftoi se kishte ulur çmimet në disa produkte deri në fund të vitit.
Kostoja e jetesës po rritet me ritmin e saj më të shpejtë në 30 vjet, pjesërisht për shkak të rritjes së çmimeve të ushqimeve.
Morrisons, i cili është supermarketi i katërt më i madh në Mbretërinë e Bashkuar pas Tesco, Sainsbury’s dhe Asda, tha se ulja e çmimeve do të mbulonte ushqimin në frigorifer, të ngrirë dhe do të preknin rreth 6% të vëllimit total të shitjeve.
“Ne e dimë se klientët tanë janë nën presion të vërtetë financiar për momentin, dhe ne duam të luajmë rolin tonë për t’i ndihmuar ata kur bëhet fjalë për koston e blerjeve ushqimore”, tha shefi David Potts.
Artikujt me zbritje përfshijnë drithëra, salca gatimi, pulë dhe salçiçe, si dhe miell, bukë dhe proshutë.
Ndërkohë, Asda tha se më shumë se 100 produkte të mbuluara nga premtimi i saj varionin nga disa fruta dhe perime të freskëta deri te mishi i freskët dhe ushqimet e ngrira.
Supermarketi tha se çmimet do të bien mesatarisht me 12%. “Ne e dimë se buxhetet e familjeve po shtrydhen nga një kosto në rritje e jetesës, dhe ne jemi të përkushtuar të bëjmë gjithçka që mundemi për të mbështetur klientët, kolegët dhe komunitetet tona në këto kohë jashtëzakonisht të vështira”, tha Mohsin Issa, bashkëpronar i Asda.
Të dhënat e fundit të industrisë tregojnë se më shumë njerëz po heqin dorë nga markat e mëdha, për të kursyer para.
Burimi i lajmit: BBC. Përshtatur nga Tirana Today