Facebook forcon luftën e tij ndaj dezinformimit online duke dashur të jetë platformë e pastër në profilet e 2 miliardë përdoruesve të saj.
Linqet, artikujve sensacionalë, mesazhe me urrejtje, përmbajtjeve “të pavërteta” të shpërndarë në mënyrë masive nga disa llogari, ka “Facebook” ka vendosur të mos i lejojë.
Më herët kompania ka bërë të ditur një përditësim të algoritmit që do të shërbejë për të deklasifikuar këto lloj lajmesh në rrjetin social, duke i treguar ato me fluks më pak të frekuntueshëm, shkruan express.
“Studimet e brendshme tregojnë se një grup personash në platformë që në mënyrë të përsëritur shpërndajnë sasi të madhe postimesh publike çdo ditë, në fakt mbushin me ‘spam’ fluksin e lajmeve. Linqet e shpërndarë në këtë mënyrë kanë tendencën të komprometojnë përmbajtjen me cilësi të ulët, titull misterioz, sensacional apo dezinformues”, thotë Adam Mosseri.
Kompania deklaron se ky është vetëm një nga sinjalet që do të merret në konsideratë për deklasifikimin e një postimi.
Përditësimi është vetëm mjeti i fundit i adoptuar nga Facebook muajt e fundit në luftën kundër “fake news”dhe dezinformimit në rrjet.