Barbie, prodhuesi amerikan i kukullave 63-vjeçare, po nxjerr në treg një grup të ri kukullash në qershor, si pjesë e përpjekjeve të saj të vazhdueshme drejt diversitetit dhe përfshirjes. Nga krijimi i Barbie-t të parë të markës me aparate dëgjimi, te një kukull Ken me sëmundjen e lëkurës vitiligo, linja Fashionista e vitit 2022 – e cila do të lançohet në Walmart, Target dhe Amazon – do t’i ndihmojë fëmijët “të shohin veten të reflektuar”, tha Mattel’s.
Shefja globale e Barbie Dolls, Lisa McKnight, në një deklaratë për shtyp tha se fëmijët duhet gjithashtu të inkurajohen të luajnë me kukulla që nuk u ngjajnë atyre, për t’i ndihmuar ata “të kuptojnë dhe të festojnë rëndësinë e përfshirjes”. Për Barbie me aparate dëgjimi, kompania kërkoi ekspertizën e Dr. Jen Richardson, një praktikuese kryesore në audioologjinë arsimore, për të ndihmuar në imitimin e saktë të pajisjeve prapa veshit për lodrën. Richardson tha se Barbie me bisht të plotë me aparat dëgjimi rozë mund të frymëzojë ata që kanë përjetuar humbje të dëgjimit. “Jam shumë e emocionuar që pacientët e mi të rinj shohin dhe luajnë me një kukull që u ngjan atyre”, tha ajo në një deklaratë për shtyp.
Ndryshime janë bërë edhe në llojin e trupit stereotip Barbie. Nga gjokset më të vogla deri te figurat më të plota dhe madje edhe kukullat mashkullore të holla, më pak muskulare, lodrat e reja synohen të jenë më përfaqësuese të llojeve të ndryshme të trupit.
Gama e kukullave të Barbie është bërë gjithnjë e më e larmishme vitet e fundit. Në vitin 2019 ata lëshuan një Barbie bionde, me sy blu në një karrige me rrota dhe një kukull brune me një këmbë protetike. Në vitin 2020, kompania zbuloi një Barbie të zezë me sëmundjen e lëkurës vitiligo. Ajo u bë një nga më të shiturit nga linja Fashionista në SHBA atë vit, sipas kompanisë. Në mënyrë të ngjashme në vitin 2021, një kukull e zezë me një model flokësh afro ishte një sukses global, duke u renditur si një nga pesë modelet më të njohura në mbarë botën.
Burimi i lajmit: CNN. Përshtatur nga Tirana Today