E lindur në Gjermani në një familje me origjinë shqiptare, Anna vjen nga dy kultura që po eksperimenton në projektet e saj të fotografive. Ndërmjet shfaqjes së shoqërisë shqiptare, zërat e grave që janë të lira dhe evoluimi i konsumit, fotografi e frymëzon atë në çështje të ndryshme politike dhe shoqërore, shkruan Tirana Today.
Puna e saj artistike përqendrohet kryesisht në përfaqësimin dhe vetë-imazhin për të na reflektuar mbi gratë bashkëkohore dhe identitetin e secilës. “Meqë nuk do të bëhem kurrë pjesë e shoqërisë gjermane apo shqiptare, kam gjetur zërin tim në pozicionin e një vëzhgueses”, thotë Anna, raporton phototrend.fr. Në serinë e saj të titulluar “Tales of Lipstick and Virtue”, autenticiteti është çështje qendrore. Sot, shumë njerëz ngrenë pyetjen e informacionit të rremë të shpërndarë nga mediat dhe veçanërisht nga rrjetet sociale. Anna Ehrenstein dëshironte të trajtonte temën e mallrave origjinale dhe atyre të falsifikuara.Përmes portreteve ajo shikon se gratë shqiptare gjithnjë e më shumë blejnë mallra që janë imitim i markave të njohura, të cilat po përmbytin shoqëritë moderne. Por këto falsifikime, këto artikuj të rrejshëm, si mund t’i njohim ato dhe pse ato janë kopje dhe jo artikuj të vertetë?
Në nivelin ekonomik, pyetja lind pak për shkak të paraqitjes së një marke ose modeli. Sidoqoftë, pala politike e artikujve të falsifikuar ngre çështje morale.
Anna ngre pyetjen: “Duke pasur parasysh se imitimi mund të prodhohen në të njëjtën fabrikë, me të njëjtat metoda, duke përdorur të njëjtin material, vetëm etiketa përcakton se çfarë është origjinale ose kopje. Në këtë rast, kur vetëm një kompani ose shteti vendos se çfarë objekt autorizojë të shesin për para, kjo pra ka të bëjë vetëm një mekanizëm kapitalist, apo jo? Pa mendojeni pak”.
Në fotografitë e Anna Ehrenstein, nëse askush nuk na thotë se nuk është autentike, ajo nuk merret fare me të. Ajo dëshiron të kuptojë përdorimin e tyre, lidhjen e tyre me njerëzit që i blejnë ato.
Kështu, për Anna, “kufijtë ndërmjet një origjinali dhe një imitimi janë gjithmonë fluide dhe madje mund të jenë po aq të vjetërsuara sa ndarja e natyrës dhe artificial. “
Por seria Tales of Lipstick and Virtue është gjithashtu e interesuar për estetikën dhe modën e grave shqiptare. Artistja dëshiron të kuptojë vetëvendosjen seksuale dhe vizuale të grave si vetë nominim dhe një përzierje mes kulturës armene dhe modës perëndimore.
Situata aktuale në Shqipëri është ende e rrënjosur pas atmosferë post-komuniste, ndërkohë që kultura perëndimore pushton gradualisht Lindore. Këto gra, të fotografuara në rrugë ose në Instagram afirmojnë personalitetin e tyre me rrobat dhe aksesorët e tyre të bie shumë në sy. I shikon me tatuazhet, thonjtë të rremë, ngjyra të fora, rroba të markave të rreme, kozmetikë apo dhëmbë prej ari.
Si në imazhin e saj, puna e Anna Ehrenstein ndahet midis vendit të origjinës dhe vendit të lindjes. Nëse fotot janë marrë në Shqipëri, të gjitha redaktimet bëhen në Gjermani. Portrete autentike janë organizuar në një stil redaktor pranë revistave të modës perëndimore.
Këto gra guxojnë të veshin atë që duan të tregojnë se ata kanë qenë në gjendje ta përballojnë atë vetëm dhe të provojnë se kanë besim në vetvete. TIRANA TODAY