Përkundër përpjekjeve të saj, rrjeti social ka shënuar një rënie të konsiderueshme të njerëzve që e përdorin atë për lajme, pasi aplikacionet e mesazheve, duke përfshirë edhe WhatsApp-in në Facebook, bëhen më të përhapura për konsumin e lajmeve.
Raporti Digital News vëren se media sociale, dhe Facebook në veçanti, ka parë një rënie të mprehtë në konsumin e lajmeve në nivel global, si dhe në SHBA. “Konsumi i lajmeve nëpërmjet Facebook-it është poshtë 9 pikë përqindje në Shtetet e Bashkuara dhe 20 pikë me grupet e reja”, shkruante në pasqyrën e raportit , Nic Newman, një bashkëpunëtor kërkimor me Institutin Reuters për Studimin e Gazetarisë.
Newman vazhdoi: “Në mostrën tonë urbane përdorimi i Facebook për lajme ka rënë në 52 përqind – një ndryshim prej 17 pikësh nga viti 2016.”
Raporti ishte i shpejtë për të shtuar se rënia nuk është universale, ndërsa përdorimi i lajmeve në Facebook po rritet në vende si Malajzia dhe Republika Çeke, “por në shumicën e vendeve është një rënie”.
Facebook njoftoi së fundmi se ishte financimi i lajmeve në platformën e saj të Facebook Watch, duke përfshirë një nga Fox News, i njohur si “Fox News Update”.
Një pjesë e rënies është për shkak të shqetësimeve në lidhje me privatësinë dhe natyrën shpesh kontradiktore të debatit mbi platformën, por gjithashtu një ndryshim në algoritmet e Facebook, të cilat kanë çregjistruar lajmet në lajmet e përdoruesve.
Pas fitimeve të tremujorit të katërt të kompanisë, CEO Mark Zuckerberg tha se ndryshimet, që përfshinin shfaqjen e më pak videos virale, rezultuan në “kohën e reduktuar të shpenzuar në Facebook me rreth 50 milionë orë çdo ditë”.
Një burim i njohur me mendimin e Facebook-ut se këto përpjekje, të cilat Facebook i përshkruan në një postim në blog më parë këtë vit, thanë se Facebook do të punojë për të siguruar që përdoruesit të shohin “lajmet nga publikimet e normave të komunitetit si të besueshëm”, lajme që ata gjejnë si informative dhe relevante.
Hulumtimi u krye nga Instituti Reuters për Studimin e Gazetarisë, në Universitetin e Oksfordit dhe u bazua në një studim të YouGov të “mbi 74,000 konsumatorëve të lajmeve online në 37 vende, përfshirë SHBA dhe MB”.
Rritja e WhatsApp në lajme
Ndërsa ka lidhje me Facebook, gjetjet nga raporti nuk janë të gjitha të këqija, sidomos kur WhatsApp bëhet më e rëndësishme në atë se si njerëzit ndajnë dhe konsumojnë lajme.
Studimi gjeti se përdorimi mesatar për lajme në WhatsApp është dyfishuar në katër vjet, në 16 përqind. Diskutimi rreth lajmit mbi WhatsApp është gjithashtu më domethënës, me 24 përqind të të anketuarve më shumë të ngjarë të “marrin pjesë në një diskutim privat rreth lajmit” dhe 16 përqind ka gjasa të “marrin pjesë në një grup të ngritur posaçërisht për të diskutuar një temë të re”.
“Disi WhatsApp duket shumë më private”, tha një femër midis moshës 20 dhe 29 vjeçare që ishte pjesë e një grupi të fokusit. “Ashtu si është një lloj i hibrid mes texting dhe mediave sociale. Ndërsa në Facebook, për disa arsye thjesht ndihet sikur është publike”.
Aplikacione të tjera, të tilla si Twitter, Instagram dhe Snapchat, gjithashtu shohin disa përdorime për lajme, por dukshëm më pak se WhatsApp, pasi këto shërbime nuk fokusohen kryesisht në mesazhet.