Më 21 tetor 1920, Lidhja e Kombeve u mblodh në Francë për një takim që do të formonte udhëtimin modern. Pas Luftës së Parë Botërore, lehtësimi i kalimeve kufitare me tren ishte një përparësi, por mungesa e një dizajni të standardizuar të pasaportës përbënte “një pengesë serioze për rifillimin e marrëdhënieve normale dhe rimëkëmbjen ekonomike të botës”. Zyrtarët e kufirit u përpoqën të shqyrtonin çertifikatat e huaja të formave dhe madhësive marramendëse, me informata ndonjëherë të pjesshme dhe udhëzime të vogla për atë që ishte autentike, shkruan “Tirana Today”.
Konferenca e Parisit mbi Formularët e Pasaportave dhe Doganave dhe Përmes Tickets specifikoi madhësinë, paraqitjen dhe hartimin e dokumenteve të udhëtimit për 42 vende. Ai e ratifikoi shabllonin për një broshurë 32 faqesh, saktësisht 15.5 cm x 10.5 cm, me katër faqet e para të detajuara të karakteristikave të fytyrës, të profesionit dhe të qëndrimit të bartësit. Duke supozuar se udhëtarët ishin të martuar me meshkuj që udhëtonin me familjet e tyre, faqosja përfshinte një kuti për një foto të bashkëshortit të bartësit dhe hapësirë për emrat e fëmijëve të tij. Çdo pasaportë duhej të ishte në frëngjisht dhe të paktën një gjuhë tjetër; mbulesa e saj e kartonit do të kishte emrin e vendit dhe stemën e përqendruar në të; dhe dokumenti duhet të kushtonte jo më shumë se 10 franga.
Megjithëse tani qeveriset nga standardet e vendosura nga Organizata Ndërkombëtare e Aviacionit Civil të OKB-së, format e pasaportave kanë mbetur shumë të njëjta për pothuajse 100 vjet. Veçanërisht, një ikonë e vogël drejtkëndëshe në kapak (EPassport logo.svg) nënkupton praninë e një mikroçip që përmban të dhënat biometrike të bartësit. Tani e përhapur, ePassport u bë pionier nga qeveria malajziane, e cila ka përdorur mikroçipet e shpikura nga një kompani biometrike me bazë në Kuala Lumpur, IRIS Corporation, që nga viti 1998.
Megjithatë, vetë broshura e pasaportave mund të bëhet së shpejti e vjetërsuar. Australia tashmë është duke testuar një sistem të bazuar në skanim, i quajtur “Seamless Traveler”, që do të eliminojë nevojën që shumica e udhëtarëve të tregojnë pasaporta në kufij deri në vitin 2020.
Ashtu si komiteti i pasaportave të Lidhjes së Kombeve një shekull më parë, zyrtarët shpresojnë se sistemi do të lehtësojë radhët e gjata dhe do të “transformojë përvojën kufitare” për udhëtarët. Por magjia e vogël e të pasurit një rekord nostalgjik, me madhësi xhepi, do të humbasë./Tirana Today/