Nga Italia ka ardhur goditja finale për Call Center. 13 kompani të mëdha kanë firmosur sot një protokoll mirëkuptimi me kryeministrin italian, Paolo Gentiloni, dhe ministrin e zhvillimit ekonomik, Carlo Calenda.
Kjo marrëveshje parashikon se “95% e aktiviteteve që kryhen direkt të kalojnë në Itali brenda gjashtë muajve nga nënshkrimi dhe në kontratat e të reja, të paktën 80% e vëllimeve outsourcing të kryhen në territorin italian”, raporton Il Sole 24 ore.
Janë 13 kompani që janë angazhuar në këtë marrëveshje. Këto subjekte, tha Calenda, përbëjnë 65% të sektorit përsa i përket xhiros: Eni, Enel, Sky, Mediaset, Tim, Vodafone, Wind Tre, Fastweb, Intesa SanPaolo, Unicredit, Poste Italiane, Ntv, Trenitalia. Kjo marrëveshje vjen pasi qeveria italiane mori disa masa në ligjin e buxhetit për të vështirësuar delokalizimin e shërbimit Call Center dhe që hynë në fuqi në 1 prill.
Kohëzgjatja e protokollit është 18 muaj dhe pas një viti do të ketë verifikim.
Ndër pikat kyçe të protokollit të Call Center, që është firmosur sot, nënvizohet fakti se do të kufizohet delokalizimi i këtyre kompanive, sipas kushtit që: 80% e aktivitetit të realizohet në Itali.
Sipas Calenda-s, ky është rasti i parë që po ndodh në Europë.
“Ne e kemi hedhur spirancën e mbrojtjes sociale në një zonë të ndjeshme. Për qeverinë kjo është një vlerë që kërkohet. Ata të cilët luftojnë për shoqërinë e hapur nuk janë të pandjeshëm në mbrojtjen e punës”, tha kryeministri Paolo Gentiloni, duke folur në nënshkrimin e Memorandumit të Mirëkuptimit për Call Center.
“Nga pikëpamja sociale është një nga shenjat më të rëndësishme me të cilat ne mund të mburremi në Itali. Bëhet fjalë për një angazhim të vështirë për bizneset, por që është i mirë për vendin dhe jep një mesazh të sigurisë të punës që ne kemi nevojë. ”