Ofruesi më i madh i celularit dhe internetit në Kanada, ka pësuar një ndërprerje të madhe, me ATM-të e bankave dhe linjat e shërbimit të urgjencës janë prekur. Operacionet e qeverisë janë goditur gjithashtu nga çështja e Rogers Communications. Kompania thotë se po punon me shpejtësi, për të zgjidhur problemin mbarëkombëtar.
“Ne e dimë se sa e rëndësishme është që klientët tanë të qëndrojnë të lidhur”, tha kompania në një deklaratë.
Nuk dihet se çfarë e shkaktoi ndërprerjen, e cila është e dyta në 15 muaj. Filloi rreth orës 04:30 ET (08:30 GMT). Trafiku i internetit kishte rënë në rreth 75% të nivelit të tij normal deri të premten në mëngjes, sipas NetBlocks, një organizatë mbikëqyrëse e internetit.
Rogers është transportuesi celular i afro 11 milionë kanadezëve, me një aksion në çdo gjë. Departamenti i policisë së Torontos shkroi në Twitter se disa përdorues të telefonave celularë kishin probleme për të thirrur shërbimet e urgjencës, pavarësisht se ajo ishte “plotësisht funksionale”.
“Nëse telefonata lidhet, ju lutemi qëndroni në telefonatën sa më gjatë të jetë e mundur,” duke shtuar se njerëzit që nuk mund të lidhen duhet të telefonojnë përsëri.
Policia në Otava shkroi në Twitter: “Nëse telefonata juaj dështon, ju lutemi provoni përsëri, ose telefononi nga një telefon fiks ose celular me një ofrues tjetër”.
Ndërprerjet kanë goditur gjithashtu zyrat e pasaportave, gjykatat dhe sistemet e pagesave të tranzitit. Punonjësve mjekësorë në gatishmëri për Rrjetin Shëndetësor Scarborough, i cili operon spitalet në Toronto, u është kërkuar të hyjnë në punë derisa çështja të zgjidhet.
Në provincën e Quebec, një gjykatë në Montreal vonoi një seancë gjyqësore për manjatin e turpëruar të modës Peter Nygard pasi zyrtarët e burgut nuk ishin në gjendje ta lidhnin atë me një sistem videokonferencash.
Në zonat urbane, njerëzit janë dyndur në kafene dhe vende me Wi-Fi funksional.
“Ka mijëra njerëz këtu me laptopët e tyre që punojnë njësoj si në shtëpi, sepse nuk kanë asnjë shërbim në shtëpi”, i tha Reuters një klient i Starbucks në Toronto.
Të premten pasdite, nënkryetari i Rogers i tha CBC se kompania ishte ende duke punuar për të identifikuar “shkakun rrënjësor” të çështjes.
“Deri tani, ne nuk kemi një ETA se kur do të rregullohet problemi,” tha Kye Prigg. “Nuk do të doja të them nëse do të jetë plotësisht online sot apo jo”, tha ai, duke refuzuar gjithashtu të thotë nëse hakerët kibernetikë mund të jenë fajtorë.
Kjo është ndërprerja e dytë e madhe që prek Rogers në pak më shumë se një vit. Prillin e kaluar, klientët raportuan ndërprerje gjatë përpjekjes për të hyrë në të dhëna ose për të kryer thirrje zanore.
Burimi i lajmit: BBC. Përshtatur nga Tirana Today