Qeveria ka miratuar dje propozimin e kompanisë shqiptare “Gjoka Konstruksion”, duke i dhënë bonusin me 10 për qind të pikëve totale të garës për vlerësimin e propozimit të pakërkuar.
Kjo kompani ka kërkuar që rrugën ta ndërtojë për 46 muaj me koncesion, ndërsa tarifa që do paguajë çdo makinë për të kaluar është 4 euro.
Projekti arrin shumën totale të 246 milionë eurove, ndërsa kompania do të përdorë, gjithashtu, edhe fondet nga buxheti i shtetit, të cilat do të jenë rreth 60 milionë euro për 4 vitet e para.
Kalimi i makinave do të jetë me pagesë, më konkretisht 4 euro për makinë, ndërsa fluksi mesatar i mjeteve në rrugë pritet të jetë 3.690 makina/ ditë.
“Duke aplikuar një tarifë mesatare prej 4 eurosh/makinë, të ardhurat nga pagesa e kalimit të rrugës do të jenë rreth 53 milionë euro, për një periudhë 10-vjeçare. Gjysmën e kësaj shume prej 26.5 milionë eurosh e përfiton kompania dhe kjo vlerë zbritet nga shuma totale e të ardhurave nga shteti. Çdo e ardhur mbi këtë vlerë i takon direkt buxhetit të shtetit. Vlera prej 246 milionë eurosh është vlera totale për pagesat e shtetit, plus pagesat nga tarifat e kalimit të makinave. Çdo e ardhur që i takon shoqërisë nga pagesat e kalimit të makinave, 50 për qind e shumës, zbritet nga pagesa që do të bëjë sheti, pra shteti paguan diferencën për të arritur te vlera 246 milionë euro”, shpjegohet në relacionin e vendimit, shkruan Panorama.
Qeveria po përgatitet të hapë tenderin për ndërtimin me koncesion të Rrugës së Arbrit, ndërsa tarifa e kalimit pritet të jetë 4 euro për makinë.
Gjithashtu, qeveria vlerëson se nëse të ardhurat nga e rrugës nuk realizohen, risku do të merret nga kompania.