Ngarkimi me valë i BMW-së është teknologjia që fillimisht do të jetë në dispozicion për BMW 530e iPerformance dhe më pas për makina të tjera elektrike dhe hibride plug-in nga Mynihu.
Prototipi i paraqitur përdor një pllakë bazë, me një spirale primare të integruar. Pllaka e dyshemesë mund të përdoret si në një garazh, ashtu dhe jashtë dhe mund të ngarkojë baterinë litium-jon të makinës në kombinim me një spirale sekondare të instaluar në dyshemenë e automjetit. Një fushë magnetike e alternuar gjenerohet në mes të dy spiraleve, me një dalje deri në 3.2 kW.
Nëse iPerformance 530e është parkuar mbi pllakën e ngarkimit të BMW, bateria mund të ngarkohet plotësisht brenda 3.5 orësh. Pas BMW 530e, modele të tjera me opsionin e ngarkimit me valë të BMW-së, do të jenë në dispozicion, brenda një kohe të shkurtër. Përveç automjetit, pllaka dysheme duhet të blihet për operim dhe mund të merren nga shitësi.
Sipas BMW-së, çmimi nuk është ende i fiksuar, por duhet të jetë pak më i lartë se BMW i Wallbox Pro, i cili aktualisht çmohet në rreth 900 dollarë. Natyrisht që teknologjia BMW Wireless Charging do të jetë në dispozicion për modelet e tjera të tanishme, si Spyder 330e, 740e, i8 dhe i8, menjëherë pas fillimit të tregut në 2018.