Një aksident i rëndë ajror ndodhi të enjten në qytetin indian Ahmedabad kur fluturimi AI171 i Air India, një Boeing 787 Dreamliner me destinacion aeroportin Gatëick të Londrës, u rrëzua menjëherë pas ngritjes. Të dhënat e radarit tregojnë se aeroplani u ngjit vetëm 188 metra përpara se të ndodhte katastrofa.
Aeroplani, me 230 pasagjerë dhe 12 anëtarë të ekuipazhit, u ngrit nga Aeroporti Ndërkombëtar Sardar Vallabhbhai Patel në orën 13:39 sipas kohës indiane dhe humbi kontaktin me kontrollin e trafikut ajror më pak se një minutë më vonë. Midis pasagjerëve ishin 53 shtetas britanikë dhe një kanadez.
Sipas platformës së gjurmimit të fluturimeve Flightradar24, sinjali i aeroplanit humbi në një lartësi prej vetëm 188 metrash, një lartësi e ulët në mënyrë të rrezikshme për një avion të madhësisë dhe peshës së tij, veçanërisht për një avion me një kapacitet të madh karburanti për udhëtimin e gjatë drejt Mbretërisë së Bashkuar.Aeroplani, siç shihet në video, luftoi për të fituar lartësi përpara se të ndryshonte drejtim të menjëhershëm dhe të rrëzohej shpejt, ndjekur nga një shpërthim i fuqishëm dhe një top zjarri. Tymi i zi i dendur u përhap mbi qytet dhe shërbimet e emergjencës nxituan në vendin e rrëzimit, duke luftuar për të shuar flakët gjigante nga sasia e madhe e karburantit të aeroplanit.
Drejtoria e Përgjithshme e Aviacionit Civil (DGCA) konfirmoi se ekuipazhi, i udhëhequr nga Kapiteni Sumit Sabharwal dhe Oficeri i Parë Clive Kundar, lëshuan një thirrje për ndihmë (MAYDAY) menjëherë pas ngritjes, duke sinjalizuar një emergjencë kritike.
Megjithatë, nuk u mor asnjë komunikim tjetër para rrëzimit. Humbja e shpejtë e lartësisë dhe pamundësia për t’u ngjitur më tej tregojnë një dështim katastrofik gjatë ngjitjes fillestare, megjithëse shkaku i saktë është ende duke u hetuar nga autoritetet indiane të aviacionit dhe ekipi teknik i Boeing, raporton India Today.
Boeing 787-8 Dreamliner është i pajisur me sisteme të përparuara navigimi dhe sigurie që përmirësojnë ndërgjegjësimin e pilotëve për situatën dhe efikasitetin operacional.
Sistemi Sintetik i Shikimit (SVS) ofron një pamje 3D të terrenit dhe pengesave të mundshme, duke e bërë më të lehtë për pilotin të marrë vendime, veçanërisht në kushte me dukshmëri të ulët. Avioni përmban avionikë modulare të integruar (IMA), një sistem të centralizuar që thjeshton mirëmbajtjen dhe optimizon performancën.
Avioni u rrëzua në zonën urbane me popullsi të dendur të Meghaninagar, rreth 0.5 milje detare përtej fundit të pistës 23.
Operacionet e shpëtimit nisën menjëherë dhe u vunë në lëvizje disa zjarrfikëse dhe ambulanca. Disa të plagosur u dërguan në spitalet lokale, por numri i saktë i viktimave mbetet i paqartë ndërsa autoritetet vazhdojnë të vlerësojnë situatën.
Aksidenti tronditi sektorin e aviacionit në Indi, duke ngritur pyetje urgjente në lidhje me sigurinë e avionëve dhe protokollet e reagimit ndaj emergjencave.