Bugatti ka zbuluar atë që prodhuesi francez i automobilave shpreson se do të jetë kabrioja më e shpejtë në botë. W16 Mistral me 1600 kuaj fuqi, 5 milionë dollarë, është në thelb një version i hapur i supermakinës Bugatti Chiron, megjithëse ka dallime të mëdha në dizajn. Ajo është gjithashtu makina e fundit e Bugattit vetëm me benzinë. Modelet e ardhshme do të jenë hibride. Vetëm 99 Mistralë do të prodhohen dhe të gjitha janë shitur tashmë përpara se makina të zbulohej për publikun të premten në Carmel, Kaliforni, sipas Bugattit.
“Mund të ketë vetëm një qëllim në mendje: të bëhemi edhe një herë roadsteri më i shpejtë në botë”, tha kompania në njoftimin e saj. Bugatti nuk ka thënë se cila mund të jetë shpejtësia maksimale e pritur e Mistralit. Hera e fundit që Bugatti mund të pretendonte se kishte kabriolin më të shpejtë në botë ishte në vitin 2013 kur një kabriolet Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse shkoi 254 milje në orë në pistën e testimit të Volkswagen në Gjermani.
Rekordi aktual i shpejtësisë maksimale për makinat e konvertueshme është pretenduar nga Hennessey Venom F5 Roadster i prodhuar nga Hennessey Performance Engineering i Teksasit. Ajo veturë prej 3 milionë dollarësh dhe 1800 kuaj-fuqi arriti një shpejtësi prej 265.6 milje në orë në vitin 2016.
Makinat e konvertueshme zakonisht kanë shpejtësi maksimale më të ulëta se makinat me majë të fortë për shkak të aerodinamikës së tyre më të dobët. Mistral do të jetë gjithashtu modeli i fundit që do të ketë motorin e famshëm W16 me 16 cilindra të Bugattit. Mate Rimac, CEO i Bugatti-Rimac, kompania që tani zotëron markën Bugatti, tha se modelet e ardhshme të Bugatti do të jenë hibride. Është e paqartë se çfarë lloj motori me gaz do të kenë ato modele të ardhshme, por nuk do të jetë i njëjti W16 që, me zhvillime dhe përmirësime të ndryshme, ka fuqizuar çdo makinë moderne Bugatti që nga viti 2005.
Versioni i atij motori të përdorur në Mistral është i njëjti që fuqizoi Bugatti Chiron Super Sport që Bugatti pretendoi në 2019 se ishte në gjendje të arrinte shpejtësi prej gati 305 milje në orë.
Ajri për motorin e madh të Mistral-it tërhiqet përmes lugëve ajri prapa secilës prej dy sediljeve të makinës. Kutitë e ajrit janë bërë nga fibër karboni dhe janë krijuar për të mbështetur të gjithë peshën e makinës për të mbrojtur pasagjerët në rast të një përplasjeje. Marrjet e ajrit në anën e makinës janë për ftohësit e vajit. Ajri që kalon nëpër ftohësit e vajit nxirret jashtë përmes dritave të pasme në formë X të Mistral.
Dizajni i Mistral u frymëzua nga Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid klasik i vitit 1934. Konkretisht, dizajnerët e Bugatti-t shikuan një Roadster Grand Raid që aktualisht është ekspozuar në muzeun e makinave Louwman në Holandë, sipas Bugatti. Xhami i përparmë i makinës me kënd të mprehtë në formë V dhe gunga që ngrihen pas secilës prej sediljeve janë ndër ngjashmëritë me makinën moderne.
Pjesa e përparme e Mistral ka dizajnin e vet të veçantë me fenerët secila prej katër shufrash drite. Grila qendrore në formë patkoi është gjithashtu më e thellë dhe më e gjerë se në makinat me majë të fortë.
Makinat e para do t’u dorëzohen klientëve në vitin 2024, sipas Bugatti. Bugatti u shkëput nga Grupi Volkswagen në vitin 2021 dhe tani është në partneritet me prodhuesin kroat të supermakinave elektrike Rimac. Prodhimi i Bugatti mbetet në shtëpinë e tij tradicionale të Molsheim, Francë.
Burimi i lajmit: CNN. Përshtatur nga Tirana Today